پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیش‌بینی تداوم هوای گرم در مازندران

0

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: تا پایان هفته شاهد هوای گرم در مازندران هستیم.

احمد اسدی در گفت و گو با  ایسنا با بیان این که افزایش دما طی امروز و روزهای آتی در استان مورد انتظار است اظهار کرد: تا پنجشنبه هفته جاری شاهد افزایش دما با تداوم هوای گرم در استان  را شاهد هستیم.

وی افزود: دمای مناطق شرقی و مرکزی استان از 36 تا 40 درجه و دمای مناطق  غربی استان تا ۳۵ درجه افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و  پیشگیری اداره کل هواشناسی استان مازندران تصریح کرد: با توجه به این که افزایش دما تا پنجشنبه هفته جاری تداوم دارد، مدیریت مصرف برق و آب از سوی مردم امری ضروری است.

اسدی گفت: همچنین گلخانه داران،  دامداری‌ها و مرغداری‌ها نیز نسبت به کنترل دمای محیط  تهویه مطبوع را نیز انجام دهد، در این مدت آبیاری باغات  و شالیزارها نیز  انجام شود.

وی در توصیه به مردم و مسافرین افزود: مسافرین و مردم  با توجه به افزایش دما در سطح استان مازندران  از روشن کردن آتش خودداری کنند تا از آتش سوزی احتمالی  جنگل ها جلوگیری شود.

   معاون توسعه و  پیشگیری اداره کل هواشناسی استان مازندران در مورد وضعیت جوی دریا خاطرنشان کرد: وضعیت دریا با موج های کوتاه و آرام پیش بینی می‌شود و همچنان توصیه در استفاده از مناطق سالم سازی طرح دریا به مسافرین و مردم مورد تاکید است.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.