پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیش‌بینی آب و هوای مازندران در چند روز آینده

????? ??? ?? ? ???? ????? ? ?????
0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابی هواشناسـی وضعیت جوی مازندران در روز سه شنبه ۲۷ اسفند آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده، وزش باد و کاهش دما است.

وی تصریح کرد: در روز چهارشنبه ۲۸ اسفند وضعیت جوی استان ابری با بارش پراکنده  از اواخر روز با بارندگی در مناطق کوهستانی با بارش  برف و وزش باد همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در روز پنج شنبه ۲۹ اسفند ماه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد، به تدریج با کاهش ناپایداری و ابر بوده و  در روز جمعه یک فروردین آسمان استان نیمه ابری گاهی افزایش ابر بویژه در غرب استان  با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

اسدی خاطرنشان کرد: در روز ‌شنبه ۲ فروردین ماه ۹۹ آسمان صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر بتدریج ابری با بارندگی در ارتفاعات با بارش باران و برف، وزش باد  و کاهش نسبی دما خواهد بود.

وی یادآور شد: در روز یکشنبه ۳ فروردین ماه آسمان ابری گاهی با بارندگی در ارتفاعات با بارش برف، کاهش دما و وزش باد همراه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.