پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشکسوت خبر و رسانه آمل دار فانی را وداع گفت

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی کرم‌زاده عمرانی پیشکسوت عرصه خبر و رسانه این شهرستان که حامی جوانان زیادی در عرصه خبر بود، شامگاه جمعه دار فانی را وداع گفت.

نخستین بازنشسته خبری سازمان تأمین اجتماعی در سال 1336 دیده به جهان گشود، چندین روز به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان این شهرستان مشغول درمان بود و در آخرین روز هفته گرامیداشت رسانه به دیار حق شتافت.

پیشکسوت خبر و مطبوعات مازندران پس از 32 سال کار خبری در روزنامه‌ها، نشریات، هفته‌نامه و مطبوعات محلی و سراسری مختلف داشت و  در آئین تجلیل از خبرنگاران سال 1398 پس از 31 سال بیمه خبرنگاری با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری در محمودآباد به عنوان نخستین خبرنگار بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی تجلیل شد.

آثار هنری و خبری ارزشمند نقادانه طنزآمیز با درون مایه بررسی مشکلات مردمی، برخی مفاسد اقتصادی، برخورد ناشایست برخی مدیران و گلایه‌های مردمی این خبرنگار پیشکسوت را با اسم مستعار ناترینگ، قشنیگ و گزنا مردم مازندران به یاد دارند که با استقبال فراوانی همراه بود.

این پیشکسوت رسانه با 63 سال سن دارای دو فرزند پسر است و بنا به وصیت در جوار مزار پدرش در روستای بلیران خاک‌سپاری می‌شود.

 /86012/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.