پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشرفت‌های چشمگیر ناوگان دریایی چشم دشمنان را خیره کرد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری به مناسبت هفتم آذرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: امروزه امنیت خود را در حوزه خلیج فارس و دریای عمان به تدریج گسترش دهیم تا در اقیانوس‌های بزرگ بتوانیم قدرت دفاعی خود را با قدرت به نمایش بگذاریم.

وی گفت: نیروی دریایی و همچنین سایر نیروها پیشرفت‌های چشمگیری داشتند، به گونه‌ای که چشم دشمن را خیره کردند و روز به روز در حال رشد هستند.

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که به دست آوردیم مرهون گام فرهنگی است، افزود: امام خمینی(ره ) به ما آموخت ما می‌توانیم و همین جمله باورمان شد که می‌توانیم گام‌های بزرگی را برداریم.

شفقت رودسری اضافه کرد: ما باید به تربیت حرفه‌ای، فرهنگی، اعتقادی و ایمانی بپردازیم تا به موازات هم رشد کنند.

وی اظهار کرد: امروزه در مقابل دزدان دریایی ایستادیم و در سه سال اخیر هیچ اتفاقی نیفتاد، بلکه در یک مورد که جمعی از آنها دستگیر شدند و اینها همه از افتخارات انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: باید از جوانب مختلف در برابر جنگ امنیتی، سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، تبلیغاتی، فضای مجازی و اقتصادی از مرزها به درستی دفاع کنیم تا مدافعان ما در حوزه مملکت‌داری در حوزه معیشت، عمران آبادی و.. بتوانند پیشرفت‌های خوبی را  رقم بزنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.