پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشتازی بسیج مازندران در کمک به بهداشت و درمان برای مدیریت کرونا

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل مبنی بر حفاظت و پاسداری از اسلام اظهار داشت: فلسفه سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی است و بنا دارد با تمام وجود اسلام را محافظت کند.

وی یادآور شد: سپاه در عرصه‌های مختلف نظیر جبهه جهاد علمی، فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی نقش آفرینی می کندو این مسئله سبب غیظ و غضب دشمنان شده است و امروز سپاه در عرصه جبهه دفاع از سلامت حضور دارد.

سردار بابایی تصریح کرد: حضور روحانیت در سپاه مسئله جدانشدنی است و روحانیان نیز همواره نیز در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده‌اند.

فرمانده سپاه کربلا همچنین با اشاره به شیوع بحران کرونا ویروس از فعالیت و تلاش گروه‌های جهادی برای مقابله با این بحران در استان تقدیر کرد و گفت: بسیج مازندران از نظر کمک به مجموعه بهداشت و درمان پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه مازندران استانی بانشاط و فعال محسوب می‌شود، از تولید بیش از شش میلیون قطعه اقلام بهداشتی و درمانی در استان خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۶ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده با امکانات مردمی تهیه و توزیع شده است.

در این مراسم حجت الاسلام تسخیری به عنوان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در مازندران معرفی شد.

کد خبر 4916738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.