پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیش‌بینی افزایش حجم ترافیک طی ساعات آینده در محورهای شمال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیک در محورهای شمال اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در محورهای شمال هستیم که انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده است.

وی گفت: معمولا روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال هستیم که تأکید پلیس توجه به توصیه‌های پلیس است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین با توجه به شرایط جوی لازم است رانندگان از توقف و پارک در محورهای کوهستانی که هر لحظه احتمال ریزش و رانش وجود دارد، پرهیز کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۲و جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای اعلام شده از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان نیز براساس وضعیت ترافیک خواهد بود که در صورت افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

این مسؤول در پایان با اعلام اینکه شعار پلیس ایمن برانید، سالم بمانید، است، گفت: توجه به توصیه‌های پلیس سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان  را رقم خواهد زد.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.