پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام مشترک امام جمعه و بخشدار چهاردانگه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

0

حجت الاسلام جلایی امام جمعه و ستاری بخشدار چهاردانگه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة ….
هر نیرویى در قدرت دارید، براى مقابله با آنها [دشمنان‏] ، آماده سازید….

دوم‌ اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ ، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ سپاهی از جنس مردم که ضرورت حضورش در همه عرصه‌ها همواره مورد تایید است.

این نهاد علاوه بر قدرت نظامی وفرهنگی با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی در هر میدانی که وارد شده است، مقتدر و سربلند بیرون آمده و همین افتخار آفرینی ها باعث کینه ورزی دشمنان زبون این ملت و انقلاب شده است.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران جان برکف و خانواده‌های معززشان تبریک عرض می‌نمائیم.

لازم می دانیم از خدمات ارزنده سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه، همچنین سازندگی، توسعه و عمران شهری و روستایی و نیز تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی و رفع محرومیت در مناطق مختلف کشور به ویژه در بخش کمتر توسعه یافته چهاردانگه و شهر کیاسر و امروز نقش بی بدیل آنان در مبارزه با بیماری کرونا در طرح شهید سلیمانی تقدیر و تشکر نماییم‌.

و در پایان سالروز تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در  تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت جناب سرگرد نبوی فرمانده جهادی ولایت مدار،ایثارگر و حماسه ساز که در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های بلند امام راحل(ره) و شهیدان گرانقدر در جهت رفع محرومیت در بخش چهاردانگه که نقش مهمی را ایفا می کنید،تبریک و تهنیت عرض می نماییم.امید است در سایه اتکاء به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب  به حق ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) ،بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش موفق باشید.

روابط عمومی دفتر امام جمعه بخش چهاردانگه شهر کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.