پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام مشترک امام جمعه، بخشدار و فرمانده سپاه بخش چهاردانگه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، امام جمعه، بخشدار و فرمانده سپاه بخش چهاردانگه در پیامی مشترک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران تبریک گفتند

بسم الله الرّحمن الرّحیم
حضور تاریخی، با شکوه، سرنوشت‌ساز و امید آفرین ایرانیان در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ و لبیک به آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به صحنۀ ماندگار انسجام ملی، همبستگی، هوشیاری، یکپارچگی و مشارکت آگاهانه تبدیل شده است.

دهه فجر، یادبود حیات دوباره ملت ایران، مظهر خروج از حصار استبداد، نماد شکوه و عظمت و فداکاری ایرانیان و سرآغاز آهنگ استقلال، عزت، سربلندی، بالندگی و پویایی ایران عزیز است. روزی که نمایان ساز دست قدرت آفریننده هستی در اراده، عزم، بصیرت، ایمان و امید ملت مقتدر ایران است. به تعبیر مقام معظم رهبری، «۲۲ بهمن، در حکم عید قربان است؛ زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود که ملت ما اسماعیل‌هاى خودش را قربانى کرد.

اینجانبان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب، گرم ترین تهنیت ‌ها و خالصانه ‌ترین تبریک ها را به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عرض می نماییم.

امید است تحت هدایت حکیمانه آن زعیم بزرگ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)، توفیقات روزافزون ملت بزرگ و قدرشناس ایران، بویژه ملت شریف و ولایت مدار بخش چهاردانگه و خانواده های شهدا و ایثارگران استمرار یابد. از درگاه خداوند متعال، سربلندی و سرافرازی ایران عزیز و تداوم مسیر عظمت، عزت و پیشرفت ملت لایق ایران را مسالت داریم.
سید مقتدا جبارزاده
مسلم کاظمی
حسن صدری نیا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.