پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام شورای بخش چهاردانگه برای همکاری مردم برای مبارز با ویروس کرونا

0

در پی شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی و رفتارهای اجتماعی برای کنترل این ویروس جدید شورای بخش چهاردانگه پیامی را برای لزوم همکاری مردم و همینطور مسئولین برای رهایی از ویروس کووید 19 صادر کرد:

با آرزوی سلامتی و رفع بیماری‌ها و خطرهایی که سلامت مردم ایران مخصوصا اهالی روستاهای‌ بخش چهاردانگه را تهدید می کند همه مسئولان و خدمتگزاران باید با بسیج همگانی اقدامات لازم را جهت پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا انجام دهند.

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و در معرض خطر قرار داشتن سلامت روستاییان، اجرای طرح‌های پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح روستاها در حال حاضر به یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت روستایی تبدیل شده و در این راستا ضدعفونی و گندزدایی اماکن و فضاهای عمومی روستایی، اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی اهالی و نیز ارتقای سطح آمادگی روستاها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها، امکانات و تجهیزات دهیاری ها به صورت مستمر در حال انجام است.

لذا از مردم عزیز خواهشمندیم به نکات و دستورالعمل های ستاد مرکزی مبارزه با کرونا با دقت توجه و به آن عمل نمایند.

از سفرهای غیر ضروری به روستاها خودداری نمایند تا سلامت سالمندان و محیط روستا با خطر مواجه نشود.

به منظور حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلای خود و اطرافیان به بیماری کرونا لزوما از دید و بازدیدهای نوروزی خودداری فرمایند حتی الامکان بصورت تلفنی عرض ارادت و سرسلامتی صورت پذیرد .

در ایام نوروز چنانچه طبق رسم و سنت منطقه چهاردانگه به منظور عرض تسلیت و آرزوی سالی خوش ، قصد دیدار با خانواده‌هایی که عزیزانشان را در سال گذشته از دست دادند را دارند از ملاقات و دیدار حضوری اکیدا خودداری فرمایند.

با توجه به فرارسیدن پنج شنبه آخر سال و آغاز سال نو ، زیارت اهل قبور بصورت پراکنده انجام شود و از تجمع و توقف زیاد در ‌آرامگاههای روستاها خودداری فرمایند تا سلامتی یکدیگر و محیط پیرامون را به خطر نیاندازیم.

ورود کلیه گردشگران نوروزی به بخش چهاردانگه تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و کلیه مراکز گردشگری و پذیرایی تعطیل می باشد. خانواده ها از پذیرش میهمان در روستاها جدا خودداری فرمایند.
قطعا با متخلفان برخورد‌ قانونی می‌شود.

از پرسنل کادر درمان بخش چهاردانگه ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ، فرماندهان پایگاهها و دیگر خدمتگزارانی که این روزها به دور از چشم‌ها و دوربین‌ها ، در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در مقابل بیماری کرونا به طور شبانه روز تلاش و از جان و زندگی خود می‌گذرند و با وجود همه کاستی‌ها ، شرایط سخت و تهدیدها کوشش می کنند، تقدیر و تشکر بعمل می آید.

با آرزوی سالی نیکو توام با اتفاق‌های خوش برای همه مردم ایران مخصوصا اهالی روستاهای بخش چهاردانگه

شورای بخش چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.