پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه به‌مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر ۱۴۰۰

چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۰ پیام تبریک صادر کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۰ پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام «حامد خلیلی ازنی» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود حضرت امام‌خمینی(ره) به ایران ورق می خورد.انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

بدون تردید پایداری انقلاب اسلامی ایران نتیجه بینش عمیق توحیدی و مبتنی بر آموزه های عدالت محور اسلام است و شکوفایی درخت تنومند انقلاب را مرهون ایثار شهدای عزیزی هستیم که با فدا نمودن خویشتن، ثمره اراده ملت مسلمان ایران را حفظ نمودند.

اینجانب فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک، دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و به خصوص مدیران، معلمین و دانش آموزان عزیز  منطقه چهاردانگه تبریک و تهنیت عرض کرده و امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت نماییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.