پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام دکتر یوسف نژاد در پی شهادت سه محیط بان کشور

در پی شهادت این سه محیط بان دکتر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی پیامی را صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، در طی سه روز گذشته علاوه بر خبر شوک آور کشته شدن ۱۹ تن از سربازان میهن در تصادف اتوبوس در جاده نیریز استان فارس خبر شهادت سه محیط بان پر تلاش و جان بر کف کشورمان ایران را در سوگ فرو برد.

 

در پی شهادت این سه محیط بان دکتر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی پیامی را صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

 

متاسفانه در سه روز گذشته شاهد شهادت سه محیط بان زحمتکش کشور بودیم. ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده های این عزیزان ، از دست دادن سه محیط بان در دو روز نشان از تقابلی نابرابر برای مظلوم‌ترین مدافعان محیط زیست ایران دارد. محیط بانانی که با کمترین امکانات در سخت ترین شرایط از طبیعت کشور عزیزمان دفاع می‌کنند. این رفتار بی رحمانه ، نیاز به بررسی دقیق و به دور از احساس و همفکری همه دوستداران و متخصصان محیط زیست و حقوقدانان و همکارى دولت و مجلس دارد.

 

امید است در شیوه حفاظت از محیط زیست و حفظ جان محیط بانان تغییرات اساسی داده شود.

 

۷۷۹۴۳_۵۳۶

 

1 نظر
  1. بهرام فغانی می گوید

    با سلام و احترام به پیشگاه دوستداران وحافظان محیط زیست به ویژه دکتر یوسف نژاد که از مفاخر وسرمایه های شهرستان ساری و میاندورود وحتا کشور میباشند امیدوارم با هوشیاری و با جدیت از حافظان میراث طبیعی کشور حمایت نمایید بی تردید به قول زنده یاد سپهری “خاک موسیقی احساس تو را می شنود “با تشکر بهرام فغانی رییس حفاظت محیط زیست شهرستان ساری و میاندورود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.