پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت رئیس شورای بخش چهاردانگه در پی شهادت تنی چند از مدافعان حرممازندرانی

دکتر اصغر عالیشاه رئیس شورای اسلامی بخش چهاردانگه در پی به شهادت رسیدن ۱۳ نفر از دلاور مردان مازندرانی در نبرد علیه تکفیری های صهیونیست در منطقه استراتژیک خان طومان پیامی صادر کردند.

0

 

دکتر اصغر عالیشاه رئیس شورای اسلامی بخش چهاردانگه در پی به شهادت رسیدن ۱۳ نفر از دلاور مردان مازندرانی در نبرد علیه تکفیری های صهیونیست در منطقه استراتژیک خان طومان پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

 

تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه، همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت در راه مولا و مقتدای خویش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)است که در روز عاشورا فرمودند آیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند؟

 

امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌نمایند و با شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.

 

بار دیگر اذان جهاد و شهادت از خیام عاشوراییان زمان و اردوگاه سپاهیان اسلام  برخاست و عطر شهادت را به مشام ها رساند  و ۱۳ نفر از دلاور مردان دیار سبز علویان در حین ماموریت مستشاری در خان طومان سوریه به آرزوی دیرینه خود و درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

ایمان راسخ و اراده آهنین در جهاد فی سبیل الله  و حماسه و ایثار و شجاعت مثال زدنی این شهیدان بزرگوار از آنان اسطوره های نظامی و رزمندگانی قهرمان ساخته بود که در رشادت و شجاعت و مهارت، همواره زبانزد عام و خاص بودند و حماسه های زیادی را در مدت مستشاری در بسیج مردمی و دفاع از حرم آل الله در سوریه  از خود به یادگار گذاشتند که آخرین آن کمک موثر به آزادسازی شهرهای مهم سوریه از دست تکفیرهاست و جان خود را در این راه  تقدیم نمودند.

 

مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد برمهدی موعود (عج) و  مقام معظم رهبری، خانواده مکرم شهیدان و همرزمان این مجاهدان بزرگ.

 

خداوندا، این دفتر و کتاب شهادت را همچنان به روى مشتاقان باز، و ما را هم از وصول به آن محروم مکن. خداوندا، کشور ما و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه اند و نیازمند به مشعل شهادت، تو خود این چراغ پر فروغ را حافظ و نگهبان باش.

 

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این رزمندگان دلاور سپاه اسلام به محضر امام عصر (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری و همه ملت ایران بویژه خانواده و فرزندان این شهیدان والامقام، از عموم مردم عزیز دعوت می نماید تا با حضور در تشییع این شهیدان خط شکن و مدافعان حرم، با آرمان های والای امام و رهبر فرزانه انقلاب و همه شهدا، تجدید میتاق نماییم.

 

دکتر اصغر عالیشاه

رئیس شورای اسلامی بخش چهاردانگه مازندران

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.