پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت آیت الله میرعمادی در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان

0

باسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

شهادت رئیس جمهور محترم ، مخلص و مغتنم حضرت آیت الله دکتر رئیسی و دیگر خدمتگزاران شهید همراه ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر _عجل الله تعالی فرجه الشریف _ رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه ملت شریف ایران ، تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس جمهور مردمی و انقلابی ما در طول عمرش با پوشیدن لباس خدمت ، به عنوان خادم الرضا _ علیه السلام _ و خادم ملت هرگز در همراهی با نظام ، همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده و سرانجام در حین خدمت به مردم در محروم‌ترین نقطه کشور خدا را ملاقات کردند .

سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ كَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَإِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِينَ

اینجانب در سفر ۱۰ روز قبل این شهید به قم برای افتتاح واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن ، عزم قوی ، همت بلند ، تلاش خستگی ناپذیر برای فراهم کردن آسایش و آرامش ، زدودن رنج و غم از مردم ، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی ، ایجاد امید و دلگرمی برای مردم کاملاً در سیمای این مرد الهی مشاهده کردم .

قطعاً خدمات خالصانه ، بی‌منت و شبانه روزی ایشان برای همیشه در یاد مردم باقی خواهد ماند و شهادت بهترین پاداش اخلاص و خدمتگزاری آنان بوده است .

از خداوند متعال علو درجات برای این شهیدان و صبر و اجر جمیل برای ملت ایران ، بازماندگان و خانواده محترمشون مسئلت دارم

قم _ سید احمد میرعمادی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.