پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت آیت الله دکتر هاشم زاده هریسی در پي رحلت آیت الله شجاعی کیاسری

آيت الله دكتر هاشم هاشم زاده هريسي نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در پي رحلت آيت الله دكتر سيد حسن شجاعي كياسري پيام تسليتي را براي پايگاه خبري چهاردانگه ساري ارسال نمودند.

0

 

آيت الله دكتر هاشم هاشم زاده هريسي نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در پي رحلت آيت الله دكتر سيد حسن شجاعي كياسري پيام تسليتي را براي پايگاه خبري چهاردانگه ساري ارسال نمودند.

متن پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا دهر افّ لک من خلیلٍ
کم لک بالاشراق والاصیل

این غمنامه را با دلی مالامال از غم و اندوه می نگارم که دوست عزیزتر از جانم عالم بزرگوار، عالی رتبه و با فضیلت، سخنور شیرین سخن و شجاع حضرت آیت الله سیدحسن شجاعی ما را در غم فقدان خود بخاک نشاند و خود پرکشید و اوج گرفت به ملکوت اعلی پیوست. ضایعه بس عظیم و اندوهناکی بود. نماینده مردم شریف ساری مرکز استان مازندران در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، قاضی برجسته دیوان عدالت اداری، مفسّر قرآن و عضو هیأت نویسندگان تفسیر نمونه زیر نظر استاد بزرگوارم حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی دام ظلّه، خطیب توانا، شیرین سخن، عالم فاضل، وارسته، برجسته و با مناعت بود او از نظر روحی، جسمی و ایمانی قوی، توانمند و پر فروغ بود، ولی اسفا! بدون اینکه عمر زیادی کند و به ضعف و ناتوانی گراید خاندان، شاگردان، دوستان و علاقمندانش را در فقدان خود آماده سازد، چه زود!! ناباورانه آنان را رها و به سوی معشوق حقش حرکت و به لقای پروردگارش پیوست و همگان را در غم و اندوه مرگ خود فرو برد، غمهای ما را سنگین تر و غمنامه ما را رنگین تر نمود. چه کنیم که تقدیر الهی چنین بود!! و باید در تقدیرات الهی صبر و شکیبا پیشه کرد.

 

من به سهم خود ضایعه اندوهبار رحلت آن عالم فاضل و بزرگوار و آن سید جلیل القدر و وارسته را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و به حضور علمای عظام، روحانیت کرام و به شاگردان، دوستان و علاقمندان اندوهگینش و به مردم شریف و با وفای استان مازندران و شهرستان ساری مخصوصاً به خانواده سیادت و دیانت، دامادها و فرزندان دلشکسته و برومندش تسلیت می گویم. برای همه آنها دعای خیر و آرزوی اجر جمیل و صبر جزیل می کنم و به روح پر فتوح آن عالم خدمتگذار و بزرگوار درود می فرستم روحش شاد، یادش جاودان و راهش پر رهرو باد ان شاء الله.

هاشم هاشم زاده هریسی
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری

 

hashezadeh-herisi

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.