پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک رییس آموزش و پرورش چهاردانگه،به مناسبت آغاز سال تحصیلی

سید محمد مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ پیام تبریکی به شرح ذیل منتشر کرد:

0

 

به گز ارش پایگاه خبیر چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، سید محمد مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ پیام تبریکی به شرح ذیل منتشر کرد:

 

« به نام خداوند جان آفرین حکیم سخن در زبان آفرین حمد و سپاس حضرت باری تعالی را که قدرت تفکر و تعقل به انسان عنایت فرمود و آن ها را به نسبت علم و معرفتی که کسب می کنندبه یکدیگر برتری داد. «قل هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون»(سوره الزمر- آیه ۹‏) از اینکه توفیق داریم بار دیگر سفره مهر را بگسترانیم و با استعانت از خداوند منّان و بهره مندی از تعالیم نجات بخش اسلام و رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب با همدلی و همزبانی بیش از پیش در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت آموزش و پرورش، جهت شکوفایی استعداد های فراگیران بکوشیم، خداوند را شاکریم. آغاز بهار تعلیم و تربیت ( سال تحصیلی ۹۵ -۱۳۹۴) و تقارن آن با هفته دفاع مقدّس، فرصت مغتنمی است که با تأسی از امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و شهدای معلم و دانش آموز، با آرمان های پاکشان بیعت ببندیم که در خدمت خود به نظام تعلیم و تربیت، مطالبات و خط و مشی شهدا، امام فقید(ره) و رهبر معظم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نورزیم. بدون تردید اولیای خانه و مدرسه و دانش آموزان عزیز فرصت بدست آمده را غنیمت می شمرند و با احساس مسئولیت، مشارکت همه جانبه، درک متقابل، با تعامل و همدلی و استفاده حد اکثری از ظرفیت و ارکان مدرسه پیش بسوی فردای بهتر گام بر می دارند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل(ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی را به همه دست اندرکاران و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، اولیای محترم به ویژه دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و موفقیت و بهروزی شما ارجمندان را تحت لوای حضرت حق و نظام مقدّس جمهوری اسلامی و زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند قادر و متعال مسئلت دارم. »

 

«بهروزی و موفقیت قرینتان»

سید محمد مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.