پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک دکتر نوبخت در پی کسب مدال طلا “علی رضایی”

0

دکتر محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری با صدور پیامی کسب مدال طلا آقای علی رضایی، در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان را تبریک گفت. ‎ ‎ ‎

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور جوانان ارجمند ایران اسلامی در میادین بین المللی ورزشی نمادی از ایمان، تلاش، عزم، کوشش، ممارست و اراده ای راسخ است که با تلاش مداوم و امید به آینده توام با وقار، متانت و اخلاق گرایی فرازهایی غرورانگیز و پرافتخار از تاریخ پربار میهن عزیزمان را به نیکی رقم زده اند.

شهرستان ساری بعنوان مرکز دیار علویان همواره بستر افتخار آفرینی جوانان برومندی است که در عرصه های مختلف ورزشی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آورده اند.

اینجانب کسب مدال طلای آقای “علی رضایی” در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان را به ایشان، خانواده محترم، مربیان سازنده، جامعه بزرگ ورزش کشتی و مردم شریف و ورزش دوست شهرستان ساری تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال، صحت، سلامتی و توفیق روزافزان برای این ورزشکار گرامی و همه افتخارآفرینان این صحنه و عرصه را ذیل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه (حفظه الله تعالی) مسالت می نمایم.

محمدعلی نوبخت

فرماندار شهرستان ساری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.