پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک امام جمعه و بخشدار چهاردانگه از حضور حماسی مردم بخش چهاردانگه در انتخابات

حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه و اسماعیل امینی بخشدار این بخش طی پیام مشترکی حضور حماسی مردم فهیم چهاردانگه در در انتخابات را تبریک گفتند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، در پی حضور پرشور و حماسی مردم فهیم و انقلابی بخش چهاردانگه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه و اسماعیل امینی بخشدار این بخش طی پیام مشترکی این حضور حماسی در انتخابات را تبریک گفتند.

 

متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

سلام علیکم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دوعالم؛ حضرت زهرا سلام الله علیها؛ از حضور پرشور وشعور مردم فهیم و بصیر چهاردانگه در پای صندوق های رای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری؛ که نشان از احساس مسولیت و علاقه مندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی دارد تقدیر و تشکر می کنیم.

 

حضوری که مسلما قلب مقام معظم رهبری را شاد نموده و بار دیگر چشم طمع مخالفان این نظام و انقلاب را کور کرده است. جا دارد که همه نامزدهای انتخاباتی راه یافته که در حقیقت نمایندگان مردم شریف می باشند؛ به این حضور ارج نهاده و در اعتلای نظام مقدس جمهری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی زیر سایه منویات مقام معطم رهبری کوشا باشند.

 

در پایان ضمن تشکر مجدد از همه آحاد مردم؛ از همه نامزدهای محترم و طرفداران آنها و همه مسولین و دست اندرکاران برگزاری این دوره انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که مجدانه تلاش شبانه روزی نموده اند تشکر می نماییم. اجرکم عندالله

 

حجت الاسلام تیموی، امام جمعه بخش چهاردانگه

اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.