پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک امام جمعه، بخشدار و فرمانده سپاه چهاردانگه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

امام جمعه ، بخشدار و فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کردند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: پیام تبریک امام جمعه ، بخشدار و فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران.

بسم الله الر‌حمن الرحیم
أَلَم تَرَكَيفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِي السَّماءِ

آیا ندیدی چگونه خداوند «کلمه طیبه» (و گفتار پاکیزه) را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرده که ریشه آن (در زمین) ثابت، و شاخه آن در آسمان است؟!
امروز یکى از افتخارات بزرگ ملت ایران موهبت انقلاب اسلامی از سوی خدای متعال است که به تعبیر حضرت امام خمینی ره، بت هاى عظیم تخیلى را شکسته و رعب و وحشت را از دل مظلومان برداشته و در دل ستمگران گذاشته است و این خود از یک ملت بى عِده و عُده‌ی کافى، معجزه اى است که به ید قدرت الهى تحقق یافته است.
بحمدالله از برکت انقلاب اسلامى ایران دریچه هاى نور و امید به روى همه مسلمانان جهان باز شده است و مى رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودى را بر سر همه مستکبران فرو ریزد.
این انقلاب رژیم استکبار را با دست تواناى خود که قدرت مستضعفین است در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشواى ملتهاى مستضعف نمود.
ما اعلام مى کنیم که جمهورى اسلامى ایران براى همیشه حامى و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است و کشور ایران به عنوان یک دژ نظامى و آسیب ناپذیر نیاز سربازان اسلام را تامین و آنان را به مبانى عقیدتى و تربیتى اسلام و همچنین به اصول و روش هاى مبارزه علیه نظام هاى کفر و شرک آشنا مى سازد.
اینجانبان فرا رسیدن پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی ایران را به آحاد مردم شریف ایران اسلامی و خصوصا اهالی خونگرم و انقلابی بخش چهاردانگه تبریک و تهنیت عرض میکنیم و اعلام میداریم امسال با توجه به شرایط حاد همه گیری ویروس کرونا با رعایت کامل مسائل بهداشتی این ایام را جشن خواهیم گرفت.
اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبّت اَقدامَکُم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.