پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام‌های تسلیت ارتحال آیت‌الله سلیمانی| مردم‌داری و مردم یاری دو خصلت مهم آیت‌الله سلیمانی بود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در پی شهادت مظلومانه آیت‌الله عباسعلی سلیمانی‌اسبوکلائی عضو مجلس خبرگان رهبری نهادها و سازمان‌ها و شخصیت‌های مختلف طی پیام‌های جداگانه این مصیبت را تسلیت گفتند.

*مردم داری و مردم یاری دو خصلت مهم آیت‌الله سلیمانی

 فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  طی پیام مشترکی به مناسبت شهادت آیت‌الله سلیمانی اعلام کردند؛ خبر جانسوز شهادت عالم ربانی و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری مایه تاسف و تاثر فراوان شد.

آیت‌الله سلیمانی عمر پربرکت خویش را در مسیر تبلیغ و ترویج معارف اسلام ناب محمدی(ص)، تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام  اسلامی و خدمت بی‌منت و مخلصانه به مردم سپری کرد.

مردم‌داری و مردم یاری این روحانی متعهد که سال‌ها در کسوت نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، موجب همدلی و انسجام اقشار مختلف مردم شده است در اذهان مردم  به‌عنوان الگوی مثال‌زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی شناخته می شود.

این عالم متقی، یار  دلسوز و متعهد به ولایت و خدمتگزار مجاهد به نظام اسلامی در میدان‌های خطیر انقلاب و در عرصه های مختلف رسالت خویش  نقشی اثرگذار و ماندگار داشت که از آن مرحوم یک روحانی مردمی با اخلاص و جهادگر یاد شده است.

بی‌شک خون پاک و مطهر این عالم خدمتگزار که در دل مردم جای دارد،سبب تنومند شدن شجره طیبه انقلاب اسلامی خواهد شد.

اینجانبان شهادت آیت الله سلیمانی را به بیت مکرم ایشان،جامعه روحانیت،دانشگاهیان و مردم شهیدپرور و عالم پرور استان مازندران تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال  برای روح بلند آن عالم شهید علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسألت داریم.

متاسفانه مجددا دست فریب خوردهای  وطنی به خون یکی از مجاهدان، پارسایان و از متقیان زمانه آغشته شد.

*نقش کم‌ نظیر شهید آیت‌الله سلیمانی در مبارزه با ضدانقلاب

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران نیزطی پیامی؛ شهادت مظلومانه عالم ربانی و خدمتگذار آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و تصاویر منتشر شده از لحظه شهادت این روحانی وارسته، تایید مجدد و نشان از مظلومیت روحانیت معزز در طول تاریخ دارد.

نقش کم‌‌نظیر شهید آی‌الله سلیمانی در مبارزه با ضد انقلاب، جنگ تحمیلی، ولایت‌مداری، تقریب مذاهب اسلامی و جهاد تبیین باعث شد که دست فتنه از آستین مزدوری نااهل و گمراه بیرون آید و ای عالم متعهد و مجاهد فی سبیل‌الله را ناجوانمردانه به شهادت برساند.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران فقدان و شهادت آیت‌الله سلیمانی را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، بیت مکرم شهید و مردم ولایتمدار و انقلابی استان‌های مازندران و سیستان و بلوچستان تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت مسألت دارد، همچنین جبهه نیروهای انقلاب استان مازندران از مسؤولان محترم قضایی، امنیتی و انتظامی درخواست پیگیری سریع علل وقوع این جنایت، روشن شدن ابعاد مسئله، شناسایی و مجازات عامل و آمران احتمالی را دارد.

*آیت‌الله سلیمانی عمری را به جهاد در راه خدا صرف کرد

سیدرحیم توکل نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی پیامی صادر کرد که در این پیام آمده است؛

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انّا للّه و انا الیه راجعون

این بار جرس کاروان از رحیل مسافری خبر داد که عمری را به جهاد در راه خدا صرف کرد و در همه سنگرهای دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی نقشی ستودنی ایفاء نمود تا آنکه نهایتا به آرزوی بزرگ خود، شهادت در راه خدا نائل آمد.

عروج روح بلند آیت‌الله شهید عباسعلی سلیمانی، ضمن آنکه برای آن فقید سعید صعود به قرب الهی است، برای ما خاکیان ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است. فقدان آن عالم وارسته  را به امام عصر(عج‌الله)، مقام معظم رهبری، مردم ولایی و قدرشناس ایران اسلامی و خانواده و بازماندگان گرانقدر ایشان، همچنین به ارادتمندان آن خطیب نامورتسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای آن عالم ربانی و شهید صمدانی علو درجات را از بارگاه ربوبی مسالت می‌دارم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.