پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پویش توزیع لوازم التحریر و نذورات گوشت قربانی و سرکشی از خانواده‌هاي دانش آموزان نیازمند مناطق محروم برگزار شد

0

ماه مهر ؛ ماه مهربانی

پویش توزیع بسته های لوازم التحریر و نذورات گوشت قربانی و سرکشی از خانواده‌هاي دانش آموزان نیازمند مناطق محروم برگزار شد.

عادل الندانی مسئول‌کارگروه‌نصیب آموزشی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: در راستای سرکشی از خانواده های دانش آموزان مددجوی کمیته امداد طرح مشارکتی تامین و توزیع بسته های لوازم التحریر و نذورات گوشت قربانی با مشارکت خیرین، قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌کربلا، کمیته امداد بخش چهاردانگه، فرماندهی حوزه‌ مقاومت بسیج امام حسن (ع) ، بخشداری و اداره‌آموزش و‌پرورش منطقه چهاردانگه در روستای چورت برگزار شد.

الندانی درادامه افزود: شناسایی مشکلات و پیگیری در جهت رفع مشکلات خانواده های‌ نیازمندی که دانش آموز مقطع ابتدایی دارند نیز از اولویت های این قرارگاه در سطح روستاهای مناطق محروم استان‌ می باشد‌.

عادل الندانی در پایان نیز از همراهی سرهنگ رنجبر فرماندهی محترم سپاه بخش چهاردانگه در این برنامه قدردانی کرد و اظهار داشت: با‌ توجه به فرارسیدن‌ فصل سرما و امکان عدم حضور دام های سبک‌و سنگین در مراتع و چراگاه ها، طرح تامین نهاده های دامی یارانه ای برای تمامی دامداران مددجوی بخش چهاردانگه نیز در صورت‌مشارکت‌کمیته امداد برای این بخش همانند سایر بخش های بالادست استان‌مازندران اجرا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.