پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پویش با من حرف بزن در مازندران کلید خورد

0

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران در پویش “با من حرف بزن” انواع مشاوره روانشناسی و روانپزشکی رایگان توسط کارشناسان خبره ی حوزه ی روانپزشکی و روانشناسی مازندران با همت و همکاری استانداری، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان نظام روانشناسی و خانه روانشناسان مازندران ارائه می شود .

طبق اعلام بهزیستی مازندران ارائه خدمات مشاوره ای در این پویش برای عموم مردم مازندران جهت کنترل بار روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی بوده و صرفا محدود به مددجویان بهزیستی نیست.

مدیرکل بهزیستی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پویش با من حرف بزن جدا از خدمات مشاوره ای خط ۱۴۸۰ و سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی فعالیت خواهد کرد. 

به گفته فرزاد گوهردهی ، بر اساس این پویش پزشکان و مشاوران به صورت شبانه روزی و از منزل و محل کار خود آماده خدمات مشاوره ای و ورانشناسی به مردم هستند. 

وی افزود : در این پویش ۴۳ پزشک، روانشناس و مشاور خانواده آماده ارائه خدمات هستند و مردم می توانند به صورت مستقیم از هر جای مازندران با تلفن همراه آنها تماس بگیرند. 

گفتنی است مردم مازندران می توانند لیست درمانگران و شماره تماس و شهر مربوطه را در آدرس اینترنتی بهزیستی مازندران به نشانی http://mazandaran.behzisti.ir/  دریافت کنند.  

علاوه بر این سامانه تلفنی ۱۴۸۰ صدای مشاور و ۱۲۳ اورژانس اجتماعی، به خدمات رایگان مشاوره ای در خصوص مدیریت کودکان در منزل، نحوه اقدامات پیشگیرانه در حوزه سالمندان و معلولین و همچنین کنترل استرس ناشی از ویروس کرونا  از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ خدمات مشاوره ای و روانشناختی ارائه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.