پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پوررمضان: نحوه اجرای حکم در روستای تورسو بابل مناسب نبود/منابع طبیعی سراغ دانه‌درشت‌ها برود

0


حجت‌الاسلام محمد پوررمضان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با تخریب یک واحد مسکونی در روستای تورسوی بابل که با واکنش‌های جدی از سوی عضو مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه و نمایندگان مردم بابل همراه بوده است، اظهار کرد: آنچه که ما انتقاد داشتیم نسبت به نحوی اجرای حکم بوده است.

وی با اشاره به حضور فرماندار بابل در منطقه گفت: فرماندار گفت ما اشتباه کردیم.

امام جمعه بندپی شرقی بابل افزود: در زمان اجرای حکم چون مامور خانم همراه مجریان نبوده ظاهرا فرماندار به این دلیل حاضر شده است و اقدام خاصی برای این خانواده انجام نشده و با تخریب صورت گرفته این ساختمان در حال حاضر قابل زندگی نیست.

پوررمضان با اعلام اینکه این خانواده ۱۲ سال در این واحد مسکونی زندگی کردند، گفت: به نحوی اجرای حکم واقعا انتقادات جدی وارد است، نسبت به نحوی اجرای حکم انتقاد داشتم و در تریبون نماز جمعه هم این موضوع را اعلام کردیم.

امام جمعه بندپی شرقی ما اصلا موافق از بین بردن جنگل نیستیم، افزود: شانیت و شخصیت افراد در زمان اجرای حکم باید رعایت شود.

وی در پاسخ به این سوال آیا در منطقه فقط تخلف توسط این افراد و این خانواده انجام شده است، گفت: ویلاهای غیرمجاز زیادی در این منطقه وجود دارد اما ظاهرا قانون فقط برای افراد ضعیف باید اجرایی می‌شد.

پوررمضان خاطر نشان کرد: ای کاش مدیران منابع طبیعی و مجریان قانونی برای اجرای حکم سراغ افراد دانه درشت می‌رفتند.

مسؤول هلال احمر منطقه بندپی شرقی در واکنش به نصب چادر برای خانواده‌ای که واحد مسکونی آنها در زمان اجرای حکم تخریب شده است، گفت: ما اقدام خاصی برای این خانواده انجام ندادیم.

نصرالله نژاد اضافه کرد: این واحد مسکونی در اثر سیل و زلزله تخریب نشده است که نسبت به برپایی چادر اقدام شود.

وی با اعلام اینکه با اصرار بخشدار نسبت به نصب چادر اقدام کردیم، افزود: بعد از ۲۴ ساعت چادر را جمع‌آوری کردیم.

مسؤول هلال احمر منطقه بندپی شرقی گفت: پس از تماس‌های فرماندار و بخشدار ما اعلام کردیم که امکان استفاده از چادر در این سرما وجود ندارد و حتی خود خانواده‌ هم اعلام کردند که در این فصل سرد نمی‌توانیم در چادر دوام بیاوریم.

 /۸۶۰۰۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.