پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پنج هزار و ۵۰۰ مازندرانی حامی ایتام و محسنین شدند

0

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام (ره) مازندران ، احمد سعادت افزود : یکی از طرح های کمیته امداد مازندران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان طرح «امواجی از بهشت» است و این طرح برای نخستین بار در کشور در استان مازندران اجرا شد.

وی گفت : هدف از اجرای طرح امواجی از بهشت ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تلفیق آن با فرهنگ ایثار و شهادت با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به نیابت از شهداء از شهریور ماه سال جاری آغاز شده است و خیران بسیاری از شروع اجرای این طرح به نیابت از شهدا ، حامی ایتام و نیازمندان شدند و پس از شهادت سردار سلیمانی نیز خیران زیادی به نیابت از این شهید گرانقدر با پیوستن به این طرح ، حامی شدند.

سعادت با قدردانی از همراهی حامیان و خیران مازندرانی در راستای کمک به نیازمندان ، افزود : در مازندران ۴۴ هزار حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی هفت هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را به عهده دارند.

وی افزود : خیران و نیکوکاران مازندرانی می توانند با ارسال عدد ۱به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ و یا از طریق عضویت در پیام رسانها در فضای مجازی با آدرس @amvajiazbehesh به نیابت از شهیدان والا مقام حامی یک یا چند یتیم شده و به طرح «امواجی از بهشت»بپیوندند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.