پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پل سردار شهید تهرانی مقدم در عباس آباد افتتاح شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، عملیات اجرایی این طرح ملی از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و بنا بود مدت یکسال به بهره برداری برسد ولی به علت محدودیت های اعتباری سال ها دچار وقفه شد و مشکلات فراوانی را برای آمد و شد روستائیان این منطقه ایجاد کرد.

استاندار مازندران در آیین بهره برداری از طرح ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه تهرانی مقدم گفت که امروز عزت ، افتخار و تاب آوری نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه دشمنان به برکت خون شهدا است.

احمد حسین زادگان افزود : باید قدر این شهدا و ارزش ها و آرمان های  انقلاب را بدانیم و ادامه دهنده راه همه این شهدا باشیم .

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز گفت تا یک سال گذشته روند پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصد بوده و با پیگیری استاندار این طرح در این زمان به بهره برداری رسید.

سید محمد نظری افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح  حدود ۲ میلیارد  و  ۴۷۰ میلیون تومان است.

به گفته وی ، این پل به طول ۵۲ متر و به عرض ۵ متر ساخته شده و با بهره برداری از این پل مشکل آمد و شد ۴۰۰ خانوار از اهالی بالا دست این مسیر به مرکز شهر تسهیل شده است.

استاندار مازندران پس از افتتاح این پل از شهرک صنعتی سلمانشهر و مناطق آزاد شده ساحل عباس اباد نیز بازدید کرد.

شهرستان عباس آباد در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از ۲۴ طرح عمرانی ، گردشگری ، بهداشتی ، خدماتی و تولیدی خواهد بود.

این شهرستان با جمعیتی دست کم  ۵۰ هزار نفری غرب مازندران از شمال به دریای خزر ، جنوب به منطقه کلاردشت ، غرب به شهر نشتارود تنکابن و شرق به شهرستان چالوس مشرف است .

۷۰۷۸ / ۱۶۰۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.