پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پل روستای اروست؛ میز کار جدید فرماندار ساری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری که قبلا هم با عزم جهادی موجب افتتاح پروژه چندین ساله میدان میوه و تره‌بار ساری شد این بار برای به ثمر نشستن پل اروست وارد میدان شد.

فرماندار مرکز مازندران قبلا هم ساختارشکنی کرد و دفتر کارش را در محل میدان میوه و تره بار ساری مستقر کرد تا توانست برای همیشه مشکلات این پایانه تجاری را به سود مردم و سرمایه‌گذاران حل کند، اکنون به منطقه اروست رفت و از روز گذشته در این منطقه مستقر شد.

به‌دلیل اهمیت موضوع افتتاح پروژه پل دسترسی به روستای اروست در هفته دولت، فرماندار مرکز استان در محل عملیات اجرایی احداث پل مستقر شد.

محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران در این‌باره، اظهار کرد: بعد از کشمکش‌های ۲۸ ساله پیرامون دستور موکد مقام معظم رهبری در سفر به چهاردانگه و دهستان ولایت مبنی بر احداث پل اروست با توجه به پیگیری هفتگی مجموعه فرمانداری و اهمال و مسامحه برخی از دستگاه‌های اجرایی، جهت تعیین تکلیف نهایی این پل، در صورت عدم حصول نتیجه با احدی مماشات نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برخی مدیران باید تشریفات، من سالاری، نمایش و کاغذ بازی را کنار بگذراند و مطیع محض قانون و اجرای آن در راستای آرامش و آسایش مردم باشند، افزود: سیاست دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات موکد استاندار در استان‌ در جهت رفع موانع و آرامش و رفاه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم است و ما نیز در همین مسیر گام برمی داریم.

فرماندار مرکز مازندران باگلایه شدید نسبت به طولانی شدن روند احداث نهایی پروژه پل روستای اروست، گفت: در صورت عدم حصول نتیجه رضایت‌بخش در روند اجرای این پروژه اسامی بانیان وضع موجود به صورت شفاف به مردم اعلام خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه اعتقاد داریم مردم منطقه اروست مظلوم واقع شدند، تصریح کرد: در این زمینه تمام اهتمام خود را بکار می‌گیریم تا این خواسته مردمی تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

فرماندار مرکز مازندران نسبت به تعیین تکلیف نهایی عملیات اجرایی پل روستای اروست و استقرار سازه عرشه در محل احداث پل مستقر شده و شخصاً روند نظارت بر عملیات اجراییِ احداث پل را در دست گرفته است.

با عزم جهادی مسؤولان دولت سیزدهم اتمام پل نیمه کاره اروست که در سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به روستای اروست دهستان ولایت بخش چهاردانگه تصویب شده بود، تکمیل نهایی، افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت که امید است چنین همتی را در سایر پروژه‌‌های استان شاهد باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.