پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پلاک گذاری 15 تراکتور و کمباین در چهاردانگه

از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۹۹۶ دستگاه تراکتور در شهرستان ساری پلاک گذاری شد.

0

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۹۹۶ دستگاه تراکتور در این شهرستان پلاک گذاری شد


سید اسماعیل علوی افزود: برای بهره وری در امر مکانیزاسیون و تامین سهمیه سوخت تراکتور‌های فاقد پلاک، ۱۵ تراکتور و کمباین در چهاردانگه شهرستان ساری که در پلاک گذاری دارای مشکل بودند، بازدید شد.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: پس از مراجعه دارندگان ادوات کشاورزی به جهاد کشاورزی شهرستان و مراکز تابعه، تشکیل پرونده اولیه و تجمیع تراکتور‌ها انجام و پس از هماهنگی با کادر فنی راهور ناجا، برای پلاک گذاری بازدید می‌شود.

این مسئول از صاحبان تراکتور‌های فاقد پلاک خواست برای تشکیل پرونده و انجام مراحل اداری برای پلاک گذاری به مراکز و مدیریت جهادکشاورزی مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به اینکه پلاک گذاری تراکتور، شرط تخصیص سهمیه سوخت است، افزود: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۹۹۶ دستگاه تراکتور در این شهرستان پلاک گذاری شد.

علوی با اشاره به اینکه شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در امر مکانیزاسیون است و می‌توان برای سوخت‌رسانی در تمامی فصول سال به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد، افزود: صاحبان تعداد اندک تراکتور و ادوات کشاورزی باقیمانده باید در پلاک گذاری ماشین آلات خود تلاش و اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.