پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرچم‌گردانی رضوی در جمع محیط‌بانان + عکس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، این روزها شادی، دلدادگی و ارادت به امام رضا (ع) در سراسر کشور موج می‌زند و همزمان با دهه کرامت که عطر رضوی جامعه را آکنده از بوی خوش اهل‌بیت کرده است.

خادمان حرم مطهر رضوی، پرچم آستان مکرم امام رئوف را در جمع محیط‌بانان مازندران رساندند.

 کاروان زیر سایه خورشید همراه با پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مراسم جشن امام رئوف در پناهگاه حیات‌وحش سمسکنده آمده‌اند.

با آمدن کاروان زیر سایه خورشید، مراسم پرچم گردانی حرم مطهر رضوی در جمع محیط بانان مازندران برگزار شد و مراسم حال و هوای معنوی به خود گرفت، به طوری‌که همگی با دیدن پرچم امام رضا (ع)، با چشمانی اشکبار، خود را متبرک و حاجت خود را از ولی نعمتمان آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) طلب کردند.

 در این مراسم معنوی که محیط بانان شهرستان‌های ساری و میاندورود حضور داشتند، خادمان آستان قدس رضوی به ذکر مدح امام رضا (ع) پرداختند و این حضور معنوی خادمان به همراه پرچم متبرک مرقد مطهرآن امام همام، فضای محیط‌بانی را آکنده از شمیم معطر رضوی کرد.

عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)، روز محیط‌بان که به یمن لقب امام رضا(ع)؛ ضامن آهو نامگذاری شده، فرصت مغتنمی دانست و از زحمات و تلاش‌های محیط بانان عزیز و غیور که حافظان راستین عرصه‌های محیط زیست و مواهب الهی هستند، قدردانی کرد.

وی با تقدیر از حضور خادمان آستان قدس رضوی در جمع محیط‌بانان، این اقدام را بسیار باارزش دانست و گفت: برای اولین بار در کشور، در روز محیط‌بان، مراسم پرچم گردانی حرم مطهر رضوی در جمع محیط‌بانان انجام می‌شود.

در این مراسم از قاسم طالبی فرزند معظم شهید و از محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساری از طرف آستان قدس رضوی، تقدیر شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.