پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه های پزشکی قانونی در ۷ استان کشور افتتاح شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حاج منوچهری صبح یکشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های پزشکی قانونی مازندران، نظارت بر فعالیت و بازرسی‌های سرزده را از جمله اقدامات برای ارتقای خدمت رسانی به مردم در این سازمان بیان کرد و گفت: در مجموعه‌های درمانی باید به گونه‌ای عمل کنیم تا درد و آلام بیمار کم شود.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که آنچه شایسته تکریم فرد مؤمن است، رفتار کنیم.

وی درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی گفت: ساماندهی این نیروها از دغدغه‌های سازمان بوده و باید در چارچوب قوانین صورت گیرد و در آزمون استخدامی شرکت کنند و اگر قبول شوند نسبت به تعیین وضعیت اقدام می‌شود.

حاج منوچهری ادامه داد: همچنین از اسفندماه سال جاری نیروهای قراردادهای کار معین ما همطراز با نیروهای پیمانی شدند و برای نیروهای قرارداد کارگری نیز برای اینکه حس عدم عدالت ایجاد نشود، حق مسکن ۲۰۰ هزار تومان و ضریب سنواتی نیز افزایش یافت.

وی با بیان اینکه پروژه‌های پزشکی قانونی به دستور رئیس قوه قضائیه درهفت نقطه کشور از جمله ساری، بندرعباس، همدان، ارومیه، یاسوج و اراک افتتاح شده است، افزود: این پروژه‌ها ۱۰ هزار مترمربع به فضای فیزیکی پزشکی قانونی اضافه کرده است.

وی با بیان اینکه عدالت محوری رکن اصلی قوه قضائیه است، تصریح کرد: باید ببینیم چه میزان تلاش‌های ما لبخند رضایت را بر لبان ارباب رجوع بنشاند.

حاج منوچهری گفت: در دهه فجر ۱۰ هزار متر مربع و هفته قوه قضائیه امسال ۱۰ هزار متر به فضای پزشکی قانونی در کشور افزوده شده است.

در این مراسم ساختمان پزشکی قانونی مازندارن با دستور رئیس قوه قضائیه افتتاح شد.

کد خبر 4954164
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.