پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرونده تیم سپیدار در لیگ برتر با سقوط به دسته یک بسته شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، تیم سپیدار قائمشهر در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر پنجشنبه شب (دیشب) در ورزشگاه شهید وطنی میزبان تیم فولاد مبارکه اصفهان بود که به دلیل انصراف تیم میزبان، بازی برگزار نشد تا نماینده مازندران به گرفتن سه امتیاز این بازی به رغم سقوط به لیگ دسته یک دلگرم شود.

شاگردان سارا آذری در سپیدار حتی با گرفتن این سه امتیاز هم نتوانستند به یک پله بالاتر از رده دوازدهم جدول ۱۲ تیمی دست یابند و سرانجام با کسب هفت امتیاز از مجموعه ۲۲ بازی، با لیگ برتر خداحافظی کردند.

تیم سپیدار قائمشهر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ۱۹ شکست مستقیم را در کارنامه خود ثبت کرد، این تیم همچنین هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به دلیل آنچه که مشکلات مالی نامیده شد از دیدار مقابل شهرداری بم انصراف داد. بود

یک گل تا ۱۰۰

شاگردان سارا آذری تا هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ۹۹ گل خورده را در سبدشان جمع کردند و در مقابل ۱۱ گل هم وارد دروازه حریفان نمودند.

تیم دیگری که به لیگ دسته یک سقوط کرد تیم آذرخش تهران بوده است که بخشی از گل‌های زده سپیدار هم در طول فصل به این تیم بوده است.

تیم سپیدار قائمشهر مرداد ماه سال گذشته از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد و این نخستین تجربه شاگردان سارا آذری در سطح اول فوتبال بانوان کشور محسوب می‌شد.

سارا آذری سرمربی این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر فوتبال بانوان هنگام، که بدون کسب امتیاز پشت سر هم بر تعداد گل‌های خورده‌اش اضافه می‌کرد، دلیل شکست‌های مکرر تیم را تازگی داشتن بازی در لیگ برتر و ترس بازیکنان از توپ عنوان کرده و وعده داده بود که با گذشت زمان وضعیت بهتر خواهد شد.

سرمربی این تیم که در نیم فصل اول نتوانست عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد، در نیم فصل دوم با جذب ۲ بازیکن جدید امیدوار بود تا بتواند تغییر در وضعیت ایجاد کند و ظاهراً سرنوشت چندان با او همراهی نکرد تا اینگونه بار دیگر مجبور شود به لیگ دسته یک برگردد.

نکته جالب اینکه نخستین برد سپیدار در لیگ برتر که آن هم در ابتدای نیم فصل دوم رقم خورد مربوط به دیدار با آذرخش تهران در خانه بود، نتیجه‌ای که دیگر نصیب سپیدار نشد تا این بار سارا آذری دلیل شکست‌های پی در پی در نیم فصل دوم را هم به حساب ” مسافت‌های طولانی محل مسابقات و نبود اسپانسر ” اعلام کند.

۷۳۳۴/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.