پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرونده‌های مرتبط با تولید و صنعت به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران، اظهار کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، این شعار یک فرمان است و فرمان باید در همه سطوح عملیاتی و اجرایی شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای احکام صادره، خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های اصحاب صنعت و تولید با سرعت و دقت در راستای تحقق شعار سال از جمله مواردی است که مورد توجه ویژه دادگستری مازندران قرار دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: در راستای تسهیل در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و قضایی صنعتگران، علاوه بر تشکیل شعب ویژه با حضور قضات مجرب و متدین، پرونده‌های مرتبط با تولید و صنعت با دقت و سرعت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرمای هوا و افزایش میزان مصرف برق، اظهار کرد: میزان مصرف برق توسط مسئولان مرتبط باید به شکلی مدیریت شود تا علاوه بر رعایت صرفه جویی، خللی نیز در روند فعالیت تولید و اشتغال واحد‌های صنعتی وارد نشود.

وی، حفظ محیط زیست را یک تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی برشمرد و تاکید کرد: مسوولان مرتبط نسبت به حفاظت از محیط زیست اهتمام ویژه داشته باشند، دادستانی هم در این راستا باید به وظیفه قانونی خود در خصوص افرادی که به محیط زیست لطمه وارد می‌کنند، عمل کند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: اداره کل بازرسی استان باید به موضوع تعطیلی شرکت‌هایی که به دلیل بدهی بانکی تملک شده و تعطیل هستند، با جدیت ورود کرده و اهتمام ویژه‌ای نسبت به تعیین تکلیف و حل مشکلات واحد‌های تولیدی داشته باشد تا علاوه بر رعایت حقوق بانک‌ها از تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی نیز در حد امکان جلوگیری شود.

در این جلسه مسوولان دستگاه اجرایی استان و مدیران واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی آمل نیز نظرات خود را در خصوص موارد مطروحه در جلسه ارائه دادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، مدیرکل بازرسی استان، معاونان قضایی دادگستری استان، امام جمعه آمل، مسئولان قضایی شهرستان آمل، فرماندار ویژه آمل، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل در جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان حضور داشتند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران و هیات همراه پس از پایان جلسه به صورت میدانی از هفت شرکت صنعتی فولادین ذوب آمل (فذا)، پوشاک خرقه آمل، قند کاترین، صنایع غذایی خوتکا، صباح آمل، چاپ سیرنگ و بتون رابتوس در فاز ۱ شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل بازدید کردند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.