پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرسنل و پرستاران بخش‌های مختلف واکسینه می‌شوند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پس از تزریق واکسن کرونا ویروس در شهرهای ساری، قائم‌شهر و بهشهر امروز شاهد تزریق این واکسن از کشور روسیه در شهرستان آمل بودیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در نخستین مرحله پرسنل بخش آی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو کرونا بیمارستان‌های آمل اولین گام در امر واکسیناسیون را برداشتند و امیدواریم هر چه زودتر شاهد فروکش شیوع کرونا ویروس در دنیا باشیم.

احمدعلی رمضانی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ دز واکسن بین بیمارستان‌های مازندران توزیع شده و شهرستان آمل ۱۰۵ دز از واکسن کووید ۱۹ را به پرسنل خود تزریق می‌کند،گفت: با توجه به درگیری تخت‌ها میزان دز واکسن بین پنج بیمارستان دولتی و خصوصی شهرستان آمل تقسیم شده است و واکسیناسیون کرونا ویروس در دو سایت بیمارستان امام خمینی و بیمارستان امام رضا انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل حدود ۲۵ درصد از سهم واکسن استان مازندران در شهرستان آمل تزریق شده است، بیان کرد: زنجیره سرد انتقال واکسن در بیمارستان‌ها ویژه است هرچند کادر درمان و پرسنل شبه بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها کاملا داوطلبانه وارد میدان شدند و با رضایت‌مندی استقبال خوبی داشتند.

این مسؤول با اشاره به انجام عملیات واکسن از پزشک تا خدمات بخش آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها، گفت: در مراحل بعدی دیگر پرسنل و پرستاران بخش‌های مختلف واکسینه می‌شوند.

رمضانی با اعلام اینکه هم‌اکنون وضعیت رنگ‌بندی کرونا ویروس در شهرستان آمل، نارنجی است، یادآور شد: شرایط موجود کاملا شکننده است و از همه اقشار مردم می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده سطوح و دست، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از شرکت در تجمعات، مهمانی و دورهمی‌ها بتوانند در قطع زنجیره انتقال مفید باشند و با فروکش کردن شیوع کرونا هرچه زودتر شاهد تغییر رنگ و رسیدن به شرایط نرمال باشیم.

به گزارش فارس، تزریق نخستین مرحله دز واکسن کرونا در بیمارستان‌های آمل به مرکزیت دو بیمارستان امام خمینی و امام رضا انجام شد و نخستین تزریق واکسن کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) بر روی یکی از پزشکان توانمند و کارآمد انجام شد.

 /۸۶۰۱۲/ج

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.