پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرداخت مطالبات ناجیان غریق مازندران تا پایان هفته

0


خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی |بارها از حق و حقوق ناجیان‌غریق نوشتیم و از گلایه‌های این زحمت‌کشان در عدم پرداخت مطالباتشان گفته‌ایم.

ناجیان‌غریق از تابستان گذشته تاکنون موفق به دریافت مطالبات خود نشدند و اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت نجات‌غریق نیز این موضوع را از گردن خودشان گرفتند و مقصر عدم پرداخت مطالبات را به استانداری ربط دادند.

در حالی که هیأت نجارت‌غریق مازندران نیز مدتی هست در دوران سرپرستی به سر می‌برد و بلاتکلیفی عجیبی در این هیأت مهم ورزشی به وجود آمده است، نیاز است تا استانداری و اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران هر چه زودتر تکلیف این هیأت را مشخص نمایند تا بیش از این ناجیان‌غریق تنها و بلاتکلیف نمانند.

اما در خصوص مطالبات ناجیان غریق، مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران خبر خوشحال کننده‌ای داشت.

بعد از گلایه‌های ناجیان غریق از عدم پرداخت مطالبات، طی ارتباطی با مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران پیگیر حق و حقوق ناجیان‌غریق شدیم.

علی‌رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار کرد: مطالبات ناجیان‌غریق برای چهار ماه بود که مطالبات سه ماه پرداخت شد و فقط حقوق یک ماه باقی مانده است.

رجبی افزود : مطالبات دو ماه را از اعتبارات استان پرداخت کرده‌ایم و یک ماه را نیز از اعتبارات کشوری واریز شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات طلب یک ماه باقی مانده آماده پرداخت است و فقط منتظر امضا و ابلاغ ذیحساب وزارت کشور هستیم.

وی بیان کرد: وزارت کشور این قول را داده‌اند که تا پایان همین هفته این مبلغ به استان برسد و ما نیز بلافاصله بعد دریافت، این مبالغ را به حساب ناجیان واریز خواهیم کرد. اما اگر نهایت این هفته این مبلغ واریز نشود قطعا تا دو هفته آینده واریزی‌ها صورت خواهد گرفت.

رجبی افزود: برای سرعت پیدا کردن این موضوع، معاون ما به تهران رفته تا از نزدیک پیگیر این موضوع شود تا هرچه زودتر مبالغ به حساب واریز شود.

رجبی در پایان ضمن عذرخواهی از ناجیان‌غریق از تاخیر بوجود آمده، گفت: از زحمات این عزیزان تشکر می‌کنم و به نوبه خودم به این عزیزان حق می‌دهم و بابت تاخیر بوجود آمده از تک تک ناجیان عذرخواهی می‌کنم.

 /۸۶۰۵۹/ع




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.