پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پذیرایی با افطار ساده در نوروزگاه‌های مازندران

0

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به برپایی نوروزگاه‌های نوروزی با همکاری جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: در تمامی نوروزگاه‌های استان خیمه‌های برپایی نماز، نماز جماعت و افطاردهی ساده انجام می‌شود.

او با اشاره به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان و ستاد اجرایی سفر که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ماه ادامه دارد، افزود: همه اعضاء دبیرخانه از توان و جدیت خود برای خدمات‌رسانی به مسافران و مردم استفاده می‌کنند.

ایزدی گفت: با توجه به ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی برای ورود گردشگران و مردم برنامه ریزی شده است.

او با اشاره به تاکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و استاندار مازندران درخصوص ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، مساجد و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، افزود: در تمام محور‌های مواصلاتی استان اقدامات خوب و نظارت جدی بر همه تاسیسات گردشگری و پذیرایی صورت گرفته است.

ایزدی گفت: باید کرامت ماه مبارک رمضان در همه واحد‌های پذیرایی و رستوران‌ها حفظ شود و تمام نمازخانه‌های بین‌راهی برای آحاد جامعه فعال باشد.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.