پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پخش مستند حیات وحش «قلمرو بی پناه» از شبکه تبرستان

مستند حیات وحش « قلمرو بی پناه » به کارگردانی و تهیه کنندگی علی احمدی زرین کلایی در ایام نوروز از شبکه تبرستانی در حال پخش است.

0

 

مستند حیات وحش « قلمرو بی پناه » به کارگردانی و تهیه کنندگی علی احمدی زرین کلایی در ایام نوروز از شبکه تبرستانی در حال پخش است.

 

علی احمدی زرین کلایی، کارگردان و تهیه کننده ی این مجموعه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: این مستند در 7 قسمت آماده شده و با محوریت حیات وحش استان مازندران از شبکه ی استانی مازندران ( تبرستان ) هر شب در ساعت 20:00 پخش شده و در ساعت 12:30 دقیقه تکرار خواهد شد.

 

وی در ادامه ابراز داشت: بالای 70 درصد تصاویر این مستند در منطقه چهاردانگه بوده که با همکاری تعدادی از محیط بانان و اهالی این منطقه که به عنوان راهنما با ما همکاری داشتند تهیه شده و در واقع بخش اعظم این مستند در چهاردانگه تصویر برداری شده است.

 

وی در ادامه به خبرنگار ما گفت: در آینده نزدیک فیلم مستند نیمه بلندی با نام « لپی » که کاملاً در منطقه ی چهاردانگه و با دوربین و امکانات حرفه ای تصویربرداری شده آماده پخش و یا اکران خواهد شد.

 

وی در این باره گفت: این مستند در حال حاضر در مرحله ی تدوین بوده و تا حدود 2 ماه دیگر آماده خواهد شد. تدوین این مستند و همینطور مستند قلمرو بی پناه نیز بر عهده اینجانب می باشد.

 

عوامل تولید مستند قلمرو بی پناه :

 

سال تولید: 1389-1393

عوامل تولید: تهیه کننده: علی احمدی زرین کلایی
کارگردان: علی احمدی زرین کلایی
دستیار: داود آب پیکر
تصویربردار: رحمان اسحاقی-محمد حسن زاده- علی احمدی زرین کلایی-داود آب پیکر
صدابردار: ابراهیم قریشی
نریتور: عارفه زراری-مریم پاکزاد-علی دنیوی ساروی
مدیر تولید: علی محمدی
کارشناس: کورس ربیعی

 

ghalamrov-bi-panah

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.