پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایگاه های سلامت به جای ایستگاه های صلواتی دایر می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالجواد توحیدی مقدم دوشنبه شب در گردهمایی رهروان ولایت ویژه محرم بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز اهل بیت محبت آنها در بین مردم است چرا که عشق به امام حسین (ع) فرا دینی و فرا مذهبی است.

وی افزود: هیئات امنا و نماینده‌های هیئات مذهبی نخبگان و گلچین‌های جامعه در مراسم‌های معنوی هستند که به عنوان مدیر خانواده، مساجد دهیاری‌ها باید طبق دغدغه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا بدور از هرگونه اجتماع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزا و شور حسینی سهیم باشند..

فرماندار نکا گفت: ما برای حظ جان و سلامت شما و مردم تصمیم می‌گیریم در واقع در تقابل یکدیگر قرار نداریم لذا اگر نیروی انسانی با برخی از متخلفین این حوزه برخورد می‌کند بخاطر خود شما می‌باشد چرا که در ابتدا جان مردم و در ادامه معیشت باید حفظ شود.

توحیدی مقدم با تاکید بر زندگی با نگاه جدید خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده باید با نگاه جدید به زندگی ادامه دهیم تا از این فضا بحرانی که از جنگ جهانی بدتر است به خوبی عبور کنیم در واقع باید بتوانیم برای حین و پسا کرونا برنامه‌های مدون داشته باشیم که این دستعور العمل ها با نقش مؤثر مردم اجرایی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: شهرستان نکا با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی همچون نیروگاه و کارخانه سیمان و تولیدات بخش کشاورزی یک برند استانی و ملی محسوب می‌شود اما در بعضی از مواقع باید فرآیندهای سنتی کنار گذاشته شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با فرهنگ سازی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توانستیم به بهترین شکل ممکن این شرایط را از آمریکا و اروپا مدیریت کنیم که نمی‌توان از نقش مؤثر مردم چشم پوشی کنیم.

توحیدی مقدم اضافه کرد: محتوای مراسم بر این امر بوده که مراسم عزای حسینی برگزار شود اما مردم را به اجتماع دعوت نکنید در همین راستا نیز ایستگاه‌های صلواتی و نصب هرگونه برگزاری مراسم ممنوع خواهد بود.

کد خبر 5001417
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.