پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان یک آدم‌ربایی نافرجام در قائمشهر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان‌های شهرستان قائمشهر، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد دو نفر با صورت‌های پوشیده، فردی را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودرو کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده‌اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

مفخمی اضافه کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته درکمتر از ۲ ساعت، گروگانگیر را در مسیر جاده شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

وی  با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می‌کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.