پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان چشم انتظاری‌های آبی اهالی «رودبارکلا» ساری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پروژه آب‌رسانی روستای دوردست رودبارکلای شهرستان ساری با حضور فرمانده بسیج ناحیه ساری به بهره‌برداری رسید.

این پروژه محرومیت‌زدایی که به طول هزار و ۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال به همت بسیج سازندگی ناحیه ساری، حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) کلیجانرستاق و با احسان خیران و مشارکت و پای کاری اهالی منطقه‌ اجرایی شده است، قریب به ۸۰ خانوار روستای رودبارکلا برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

سیدابراهیم شریفی فرمانده بسیج ناحیه ساری در این مراسم، اظهار کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی از جمله ساخت خانه‌های محرومان، تهیه جهیزیه و کمک معیشتی از سال ۱۴۰۰ تاکنون قریب به ۵۰ میلیارد تومان از منابع خیران تهیه کردیم و در اختیار مردم کم‌بضاعت و نیازمند قرار دادیم.

علی‌اصغر عباسی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیاء (ص) کلیجانرستاق ساری نیز در این مراسم، بیان کرد: با همت خیران و بسیج مقاومت سپاه ناحیه ساری شبکه آب‌رسانی روستای رودبارکلا به‌طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر و مبلغ ۶۱ میلیون تومان اجرایی کرد و ما امروز شاهد خوشحالی مردم این روستا بودیم.

دهیار روستای رودبارکلا نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: از جمله مشکلات آب آشامیدنی روستا، شبکه فرسوده روستا بوده که موجب هدررفت آب بود و ما هم مجبور به جیره‌بندی آب در فصول مختلف سال برای اهالی بودیم.

وی با اشاره به اینکه با نصب این شبکه برای اهالی این مشکل رفع شده است، افزود: با همت اهالی و بسیج سازندگی ناحیه ساری و حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا به مشکلات شبکه آب‌رسانی پرداخته شد.

دهیار روستای رودبارکلا در پایان گفت: این مشکل امروز در این روستا حل شد و ما شاهد برخورداری مردم از آب آشامیدنی سالم هستیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.