پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان طرح گاز رسانی چهاردانگه و دودانگه

1

به گزراش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد پور مدیر عامل شرکت گاز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرح گاز رسانی به مناطق چهاردانگه و دودانگه ساری پایان یافته است و هم اکنون مردم از خط لوله گاز استفاده می کنند.

او با بیان اینکه  این طرح  ماه های آبان یا آذر امسال با حضور  رئیس جمهور  افتتاح می شود ، گفت: طرح های دیگری نیز در دست اجراست.

احمد پور گفت: طرح گاز رسانی به بلده نور که کلنگ زنی آن انجام شده و پیش بینی میشود تا سال ۹۹ به پایان برسد.

 مدیر عامل شرکت گاز  افزود: طرح گاز رسانی به روستا‌ها نیز به پیگیری می شود و در این زمینه این زمینه استان مازندران بیشترین روستا را در میان سایر استان‌ها گاز رسانی کرده است.

او گفت: ۳۶۱۷ روستا در استان مازندران داریم که ۲۹۰۰ تا از آن قابل گاز رسانی است و تا به حال ۲۱۵۱ روستا هم گاز رسانی شده و هم اکنون گاز رسانی سایر روستاها در دست اجراست.

 مدیر عامل شرکت گاز  گفت: بحث توسعه شهرستان‌ها نیز مدنظر است به دلیل افزایش جمعیت و ساخت و ساز‌ها لوله‌های گاز موجود در شهرستان‌ها جوابگوی نیاز ساکنین نیست و نیاز به بروز رسانی و توسعه دارد که در این مورد شهرستان بهشهر در اولویت قرار دارد.

احمد پور  ادامه داد: مشکلی که برای ادامه پروژه‌ها داریم کمبود لوله گاز است که با تولید محدود آن در کشور و تقاضای بالای این محصول فعلاً لوله کافی برای ادامه پروژه‌ها نداریم.

او گفت: پیش از تحریم بخشی از ورق‌های تولید لوله را از خارج از کشور وارد می کردیم، اما اکنون با وجود تحریم‌ها این امکان وجود ندارد و با تولید محدود ورق‌های لوله اکنون لوله کافی برای ادامه پروژه‌ها وجود ندارد و اتمام طرح ها زمانبر است.

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    مهمتر از همه دادن علمک گاز است که باید داده شود تا اهالی روستا استفاده کنند که تا کنون با توجه به رسیدن فصل پاییز و لوله کشی داخل منازل هم انجام نشده است چون هنوز علمک زده نشده است و این همه خرج برای لوله کشی که انجام شده اما عملا طرح خوابیده است با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.