پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان خوش برای حادثه واژگونی کامیون بر روی وانت

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری گفت: واژگون کامیون بر روی وانت در محور کیاسر با نجات مصدومان حادثه همراه بود و این تصادف وحشتناک تلفات جانی نداشت.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، ابراهیم ولاشی در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: عملیات امداد و نجات حادثه دیدگان واژگونی کامیون بر روی وانت با نجات حادثه دیدگان همراه بود و هر چهار نفری که در این سانحه حضور داشتند از زیر خروارها آهن به سلامت بیرون کشیده شدند.

 

وی تصریح کرد: مجروحان بلافاصله به مراکز درمانی شهرستان ساری منتقل شدند.

 

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری با اشاره به واژگون کامیون در این مسیر و ریزش سوخت کامیون در این محور افزود: محل وقوع حادثه به شدت سُرسُری است و امکان ایجاد سانحه در این مسیر وجود دارد.

 

وی اضافه کرد: از ماشین آتشنشانی که برای امدادرسانی در محل حضور یافت درخواست شد که نسبت به شستشوی جاده اقدام کند که با مخالفت اپراتور ماشین آتشنشانی مواجه شد.

 

ولاشی بیان داشت: بعد از اتمام عملیات امداد و نجات در این مسیر زمانی که مسئولان امدادی در حال ترک محل بودند یک سواری پاترول با کامیون برخورد کرد و خسارت سنگینی به این خودروها وارد شد.

 

وی در پایان از وقوع تصادف دیگر در مسیر ساری به کیاسر در 30 کیلومتری شهر کیاسر خبر داد و گفت: در این سانحه یک دستگاه کامیون با پژو 206 برخورد کرد و از میزان تلفات این سانحه اطلاعی در دست نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.