پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«پاپلی» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سومین جشنواره شبکه مستند شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، آئیین اختتامیه سومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند شب گذشته 3 دیماه 1398 در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما، مرتضی میرباقری معاون سیما و سلیم غفوری رئیس شبکه مستند سیما در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما حضور داشتند.

در پایان این جشنواره و که برگزیدگان آن با رای داوران و نگاه مردمی انتخاب شدند، مستند بلند « پاپلی » اثر تحسین شده مهدی زمانپور کیاسری کارگردان و مستند ساز برجسته چهاردانگه ای توانست لوح زرین بهترین فیلم بلند مستند را از نگاه تماشاگران را کسب کند.

در بخش مردمی این جشنواره که آثار با آرای مردم انتخاب شده بودند، تندیس برگ زرین جشنواره، دیپلم افتخار، مبلغ ۱۲ میلیون تومان جایزه نقدی و ۴۰ میلیون تومان حمایت از تولید فیلم بعدی به مهدی زمان پور کیاسری برای مستند پاپِلی،اهدا شد.

در سومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند سیما ۷۰۰ مستند به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که از این بین ۶۷ مستند ساخته مستندسازانی از سراسر کشور به نمایش درآمد و با بخش انتخاب مردمی، مخاطبان امکان رای دادن به آثار منتخب خود را داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.