پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پايان آسفالت مسير عبور سعيدآباد تا سياوشكلا به طول 4.5 كيلومتر

بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری از مراحل پاياني آسفالت بخشی از مسیر روستاهای منطقه ی نرماب دوسر از دو راهي سياوشكلا تا روستاي ايلال خبر داد.

2

 

بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری از مراحل پایانی آسفالت بخشی از مسیر روستاهای منطقه ی نرماب دوسر از دو راهی سیاوشکلا تا روستای ایلال خبر داد.

 

اسماعیل امینی در این باره به خبرنگار ما گفت: آسفالت بخشی از راه روستایی منطقه ی نرماب دوسر از عبور سعیدآباد ( از کاردکلا دره ) تا روستای ایلال به طول ۴٫۵ کیلومتر که در روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ آغاز شده بود طی امروز (شنبه 29 آذر 1393) و یا حداکثر فردا (30 آذر) پایان خواهد یافت.

 

بخشدار چهادانگه در ادامه گفت: پیمانکار مربوطه پس از پایان یافتن آسفال این مسیر بلافاصله آسفالت مسیر روستای لالا به طول تقریبی ۷۰۰ متر و سپس مسیر روستای الندان به طول ۱۷۰۰ متر را آغاز خواهند کرد. وی در باره ی ادامه ی آسفالت مسیر روستایی منطقه ی نرماب دوسر هم به خبرنگار ما گفت: ان شاء الله در صورتی که هوا برای ادامه ی پروژه مساعد باشد، ادامه ی مسیر در این منطقه از روستای سیاوشکلا تا روستاهای آغوزگله و سواسره به طول تقریبی ۵ کیلومتر در دستور کار پیمانکار این پروژه قرار می گیرد.

 

آقای امینی ادامه داد: ان شاء الله اگر هوا یاری کند طبق قول پیمانکار پروژه، آسفالت مسیرهای فوق به ترتیب و بدون وقفه انجام خواهد شد. وی همچنین از مسئولان این پروژه به ویژه از آقای مهندس جهانی پیمانکار و آقای مهندس واوسری مهندس ناظر کمال تشکر و قدردانی را بعمل آوردند.

2 نظرات
  1. امیرعلی می گوید

    از آقای امینی بخشدار مردمی ما که متواضعانه پیگیر رفع مشکلات منطقه می باشد تشکر دارم و همچنین از ایشان تقاضا دارم با توجه به نیاز منطقه به بیمارستانی دارای تجهیزات و کادری مجرب با دانشگاه علوم پزشکی رایزنی داشته باشند تا دیگر شاهد حوادث ناگوار ( از جهت قصور کاری و تجهیزاتی ) در منطقه نباشیم.

  2. اصغری می گوید

    خیلی خوب شد که این پست را گذاشتید. خواستم خدمتتان عرض کنم که کیفیت آسفالت کارد کلا تا سیاوشکلا واقعا پائین است و قابل قیاس با آسفالت مرحلۀ پیش (دوراهی سنام تا کاردکلا) نیست. من از آقای امینی تشکر می‌کنم اما آیا بابت این همه هزینه‌ای که می‌شود ناظری هم وجود داشته باشد؟ کیفیت آسفالت آنقدر پائین بود که شخصا گمان می‌کردم که روی بیس دارم می‌رانم. نمیدانم شاید هم کیفیت آسفالت مرحله قبل (دوراهی سنام تا کاردکلا) خیلی بالا بوده و ما را پرتوقع کرده…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.