پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پانزدهمین جشنواره ورزشی بهزیستی کشور در بابلسر پایان یافت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، شاهین امینی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهارداشت: پانزدهمین دوره جشنواره ورزشی بهزیستی کشور با هدف ارتقا وضع روحی و انگیزشی و بهبود سلامت جسمی و تشویق عمومی کارکنان و ایجاد رقابت سالم  در پنج هفته اردویی ورزشی و با حضور 1500 ورزشکار از سراسر کشور در بابلسر برگزار شد.

مسئول امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور افزود: این دوره از مسابقات شامل رشته‌های فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، شطرنج، فوتبال دستی، دومیدانی، شنا و تنیس روی میز بوده که در قالب رشته‌های تیمی و انفرادی آقایان و بانوان برگزار شد.

امینی تصریح کرد: در خاتمه این مسابقات با جمع بندی مدال‌های مختلف رشته‌های انفرادی و تیمی، تیم خراسان رضوی مقام اول کل مسابقات، تیم استان تهران مقام دوم و تیم مازندران نیز ، مقام سوم را کسب کرد.

وی گفت: ویژگی که در این دوره از مسابقات نسبت به دیگر دوره‌ها وجود داشت پخش مدال‌ها بوده که از 22 استان 31 استان موفق به کسب مدال شدند.

مسئول امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور افزود: تیم‌های اول تا سوم اختلاف قهرمانی خود با یک مدال و نقره شماری بوده که اختلاف نزدیک در این دوره از مسابقات نوید بخش رقابت سالم و نشان دهنده سطح کیفیت بالای بازی ها در رکورد شکنی‌ها بوده است.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.