پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

 ویزیت رایگان پزشکان متخصص از بیماران روستا‌های دودانگه ساری

به مناسبت هفته وحدت، پزشکان متخصص و فوق تخصص مازندران با عنوان گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی به دودانگه ساری اعزام شدند.

0

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، به مناسبت هفته وحدت، میلاد سراسر نور و رحمت، حضرت محمد(ص)، با تدابیر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و همت پزشکان متخصص و فوق تخصص با عنوان” اکیپ جهادی دانشگاه علوم پزشکی” به دانگه ساری اعزام شدند.


این تیم پزشکی با هدف ارتقاء سلامت همگانی، افزایش دانش سلامت جامعه و خدمت رسانی بی منت به بیماران مناطق دور روستایی استان بدون پزشکان متخصص و فوق تخصص با اعزام به بخش دودانگه ساری و استقرار در محمد آباد فریم، نسبت به ویزیت رایگان بیماران روستا‌های بخش اقدام کردند.


تیم ۱۱ گانه جهادی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان را پزشکان متخصص و فوق متخصص مغز و اعصاب، نوزادان، زنان و زایمان، جراح داخلی، طب اورژانس، گوش، حلق و بینی، قلب، ارولوژی، روانپزشک، داخلی، عفونی، ماما و پرستار همراهی می‌کردند.


این تیم با حضور یک روزه در مرکز بخش دودانگه علاوه بر معاینه و بررسی حال بیش از ۳۰۰ بیمار با تجویز دارویی و ارجاع به مراکز مورد نیاز برای رسیدگی، نسبت به اعزام بیمار بدحال قلب و عروق به بیمارستان فاطمه زهرا س ساری اقدام کردند.


به گفته دکتر رکنی این تیم جهادی که متشکل از ۱۱ پزشک متخصص و فوق تخصص و کادر پرستاری هستند، یک جمعه هر ماه برای ویزیت به مناطق مختلف استان اعزام و اقدامات پزشگی و درمانی رایگان را انجام می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.