پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ولایتمداری و بصیرت مردم در ۹دی ۸۸،فتنه استکباری را خنثی کرد

0

 علی‌ کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری با گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار کرد: نهم دی تولد دوباره انقلاب در کوران حوادث طوفانی فتنه بود.

وی حماسه مردمی نهم دی را به مثابه انقلابی دیگر برای حفط ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: محور اساسی قیام مردمی در نهم دی سال ۸۸ اعلام وفاداری مردم سراسر کشور نسبت به ولایت و رهبری و ارزش‌های دینی و انقلابی بود.

 نماینده مردم بابل با اشاره به فتنه سال ۸۸ ادامه افزود: در فتنه سال ۸۸، طیف ناسازگار با ارزش‌های انقلابی داخل در پیوند با دشمنان بیرونی نظام تغییر و براندازی انقلاب را دنبال می‌کرد.

 کریمی فیروزجایی با اشاره به خسارت‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ناشی از عملکرد فتنه گران در سال ۸۸ گفت: فتنه سال ۸۸ تحقق دستاوردهای انقلاب را در کوران حوادث ناشی از آن به تأخیر انداخت.

کریمی‌فیروزجایی با تأکید بر ماهیت حماسه نهم دی که مردمی و از رخدادهای تاریخی و الهی بود، اظهار کرد: قیام مردم ایران در نهم دی جلوه الهی نظام اسلامی را در ولایتمداری و ارزشگرایی به تصویر کشید.

وی مردم را عمق استراتژیک نظام اسلامی دانست و افزود: بصیرت و ولایتمداری مردم در نهم دی سال ۸۸ موجب ناکامی توطئه دشمنان و دنباله‌های آن شد.

 دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از کسانی که فتنه سال ۸۸ را به سطح اختلاف سیاسی تنزل می‌دهند، خاطرنشان کرد: حوادث شوم سال ۸۸ و اغتشاش و ناامنی ناشی از آن هیچ رنگ و بویی غیر از خرابکاری و ضد امنیت ملی نداشت و تنزل آن به منازعه سیاسی ساده انگاری است. 

کریمی‌فیروزجایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با حماسه نهم دی ملت در مقابل طوفان حوادث براندازانه بیمه شد.

وی با اشاره به عظمت و شکوه تاریخی حماسه نهم دی گفت: باید با تصویرگری این حماسه تاریخی هوشیاری و بیداری ملت در برابر خطر توطئه‌های پیدا و پنهان استکبار علیه انقلاب را افزایش داد.

نماینده مردم بابل با تجلیل از مردم با ایمان و انقلابی کشورمان که در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزشها حضور دارند افزود: با تداوم حضور مردم در عرصه های انقلابی، اهداف نظام اسلامی سریع تر محقق خواهد شد.

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به مشکلات کشور یادآور شد: مشکلات کشور در هم‌افزایی قوای سه گانه و با مشارکت گسترده مردم یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

وی ظرفیت‌های عظیم و قانونی کشور را فراتر از انبوه مشکلات کنونی دانست و افزود: باید با اتکا به فرهنگ جهادی “ما می‌توانیم” گام‌های اساسی را برای پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی و تنگناهای لاینحل کشور برداریم.

 /۳۱۴۱/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.