پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وقوع دو تصادف در محور ساری-کیاسر-سمنان طی روز گذشته

طی دیروز و دیشب دو تصادف و واژگونی خودرو در محور ساری – کیاسر و کیاسر – سمنان به وقوع پیوست.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، طی دیروز و دیشب دو تصادف و واژگونی خودرو در محور ساری – کیاسر و کیاسر – سمنان به وقوع پیوست.

 

طبق این گزارش بعدازظهر روز گذشته دوشنبه 8 دیماه 1393 یک دستگاه پراید و یک دستگاه وانت نیسان در محور کیاسر – سمنان در منطقه ی پشت کوه دچار سانحه شده و تصادف کردند. در این تصادف راننده پراید آسیب دیده و سریعاً به بیمارستان برای مداوا منتقل شد.

 

همچنین شب گذشت دوشنبه 8 دیماه 1393 یک دستگاه کامیون در محور ساری – کیاسر بر اثر سانحه و برخورد با کناره ی جاده واژگون شد. این حادثه در پیچ زلم، منطقه ای که متاسفانه چندین بار در آن تصادف و واژگونی خودروها را شاهد هستیم اتفاق افتاده است.

 

این پیچ خطرناک با وجود شیب این محور خطرات بسیاری برای خودروهای عبوری به ویژه خودروهایی که آشنایی با این محور ندارند می تواند مسبب خطرات و سوانح بسیاری برای رانندگان به ویژه مهمانان باشد.

 

3 نظرات
  1. حسن می گوید

    سلام اگر ما تک تک ایرانی ها قانون و مقررات را رعایت کنیم هیچ مشکلی پیش نمی اید با تشکر

    1. مصطفی می گوید

      دوست عزیز ، تا جایی حق با شماست اما وقتی جاده نا ایمن و خطرناک باشه حتمن مشکل پیش میاد !

  2. امیر کیاسری می گوید

    پیاده کردن فرهنگ درست رانندگی برای رانندگان قانون شکن نیاز به برنامه های متنوع در گذر زمان داره که فکر کنم دولت خصوصا صدا و سیما داره خوب کار میکنه اما یک طرف دیگه ماجرا، کم کاری اداره راه ساری هست که بجای اینکه جاده ها رو تو نقاط حادثه خیز، استاندارد بسازه، میاد و بعد از چند سال و هزاران تصادف در همین نقاط با ایجاد ته ریزی و مسیر فرار اینجوری سرش رو هم میاره.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.