پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وعده معاون وزیر کشور برای تأمین اعتبار پروژه زباله‌سوز ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، در دیدار شهردار ساری با معاون وزیر کشور پروژه زباله‌سوز مرکز مازندران مورد بررسی قرار گرفت و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه تأمین شد.

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور امروز در طی دیدار با مسؤولان شهرداری ساری، گفت: برای فرآیند تکمیلی پروژه زباله‌سوز مرکز مازندران در خطه شمال اعتبارات لازم تأمین می‌شود.

وی افزود: روند رو به رشد شهرداری ساری در ساخت نیروگاه زباله‌سوز این شهر باعث می‌شود به گونه‌ای عمل کنیم که پشتیبانی و حمایت لازم را از این شهرداری داشته باشیم و نقش خود را در توسعه پروژه های عمرانی به خوبی ایفا کنیم.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: این شهرداری با اتخاذ تدابیر لازم به گونه‌ای عمل کرده که فعالیت عمرانی‌شان متوقف نشود و حرکت رو به جلو بگیرد.

در ادامه حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار کرد: نیروگاه زباله‌سوز در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت موضوع پسماند و حل مشکلات مردم در این بخش فرآیند ساخت این پروژه به‌صورت هفته‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد و شاهدیم  مجموعه این شهرداری بسیار فعالانه مشغول تلاشند تا این پروژه مهم را به اجرا و بهره‌برداری برسانند.

عباس رجبی شهردار ساری هم در این دیدار تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری را مهم‌ترین  اقدام شهرداری ساری نام برد که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشوری و استانی با تلاش بی وقفه در حال انجام است.

وی بیان کرد: تحقق مطالبات مردم مرکز مازندران از جمله اهدافی است که با جدیت دنبال می‌شود و تلاش می‌کنیم با ساخت این نیروگاه در سریع‌ترین زمان ممکن ضمن پاسخ به مطالبات شهروندان معضل زباله مرکز استان را هم حل کنیم.

 /۸۶۰۴۸/ج/ق


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.