پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وعده‌های داده شده به مردم در زمان معین عملی شوند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده گرجی فرماندار بابل به همراه امام جمعه بندپی شرقی، شهردار، معاونین شهردار، مدیر توزیع برق جنوب، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونین با حضور در محله کتی و مسجد صاحب الزمان (عج) این محله در قالب اجرای طرح «با مردم» از نزدیک با مردم این منطقه دیدار کردند و ضمن استماع مشکلات این محله، پاسخگوی مطالبات مطرح شده بودند.

تعریض ورودی‌های شمالی و جنوبی محله کتی، اجرای طرح جوی و کانیوو به منظور ساماندهی آب‌های سطحی، جابجایی تیرهای چراغ برق و روشنایی، جمع آوری سگ‌های ولگرد، کمبود سطل و مخازن زباله، لایروبی انهار موجود در محله، مسائل فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه به افراد نیازمند محله از جمله مطالبات مهمی بودند که در این جلسه طرح مسأله شد.

 قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و فرماندار ویژه شهرستان بابل در این مراسم خطاب به اهالی محله کتی غربی گفت: مردم متدین این محله برای ما بسیار دارای ارزش بوده و مهم هستند و با تقدیم ۱۶  شهید به انقلاب، ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند.

وی افزود: مردم این محله همانند سایر نقاط این شهرستان ، نقش مهمی در شکل گیری  و پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در خصوص اجرای طرح با مردم در شهرستان بابل و حضور در میان مردم نقاط مختلف شهرستان و استماع مشکلات آنان گفت: نگاه دولت آیت الله رئیسی خدمت بی منت به مردم است و به همین منظور بر ما مدیران وظیفه است که در بین مردم حاضر شده و به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم این است که مسائل مردم نباید روی زمین بماند.

عزیززاده گرجی با تاکید بر اهمیت توسعه مسوولیت پذیری با هدف پیگیری مطالبات مردمی، گفت: مسائل و مشکلات مردم باید در قید زمان مرتفع شود و نباید روی زمین بماند. ‎

وی یادآور شد: اساسا دولت سیزدهم به شدت به دنبال رفع مشکلات به جا مانده از قبل بوده و باوجود تمام مشکلات و تحریم‌های موجود به دنبال خدمات‌رسانی به مردم عزیز ایران است.

گرجی در پایان خطاب به مدیران  اعلام کرد: نسبت به قول‌های مطرح شده در جمع مردم در مدت زمان معین آن را عملی کنند.

پایان پیام/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.