پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعیت انبار کالاهای اساسی مازندران زیر ذره‌بین دادستان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد کریمی دادستان مرکز استان از انبارهای ذخایر استراتژیک استان در شهرستان جویبار، قائمشهر و بابلسر بازدید و وضعیت ذخیره سازی کالاها از حیث  حفظ و نگهداری و همچنین نحوه توزیع آن را بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و وضعیت فعلی کشور باید به دولت در اجرای طرح‌های مهم اقتصادی کمک کنیم.

دادستان مازندران تصریح کرد: در همین راستا و همچنین با توجه به وظایف نظارتی مدعی العموم و پیگیری حفظ حقوق عامه، بازدیدی از انبارهای ذخایر استراتژیک استان از حیث  حفظ و نگهداری و توزیع صحیح کالا  صورت گرفت و دستورات لازم برای رفع نقاط ضعف داده شد.

دادستان مرکز استان مازندران بیان کرد: در راستای  نظارت بیشتر بر نحوه نگهداری و توزیع صحیح کالاهای اساسی به دادستان‌های سراسر استان نیز موظف به پیگیری وضعیت در حوزه‌های قضایی خود بر نحوه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نظارت مستمر در این زمینه شدند.

کریمی تاکید کرد: متصدیان انبارها باید بدانند که کالا‌های موجود در انبار باید به عنوان امانت‌های مردم و بیت‌المال به بهترین شکل ممکن نگهداری شده و مطابق قوانین و مقررات در سریع‌ترین زمان توزیع شوند.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.