پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر ورزش مهمان مازنی‌ها می‌شود

0

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعتبار هزینه‌ای برای این سه پروژه ورزشی را افزون بر ۱۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده است.
سجاد یگانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به مازندران ورزشگاه شهید ناطق نوری شهرستان نور، سالن کشتی شهرستان تنکابن و سالن ورزشی کلارآباد شهرستان عباس آباد در غرب مازندران به بهره برداری می رسد.

به گفته وی کلنگ هر سه پروژه ورزشی افتتاحی در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مازندران پیش از دولت تدبیر و امید و در سال های ۸۱، ۸۶ و ۹۰ زده شده بود.
 در دولت تدبیر و امید ۵۰ پروژه ورزشی نیمه کاره در استان با اعتبار یک هزار میلیارد ریالی به بهره برداری رسید و سرانه فضای ورزشی استان نیز به ۱.۲ مترمربع رسید که پیش بینی می شود با تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی این سرانه به ۱.۵ مترمربع برسد.
براساس آمار هم اکنون نیز حدود ۹۰ پروژه ورزشی  نیمه کاره در مازندران با مساحت حدود ۲۲۴ هزار مترمربع وجود دارد که برای تکمیل آن حدود  ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پیش بینی کرد این پروژه های ورزشی  نیمه تمام تا پایان دولت تدبیر و امید تکمیل و به بهره برداری رسد.
این سومین سفر وزیر ورزش و جوانان به مازندران در مدت  کمتر از یک سال اخیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.