پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر علوم: هیچ پرونده‌ قضایی برای فعالیت صنفی دانشجویان وجود ندارد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، منصور غلامی روز دوشنبه در گفت و گوی رو در رو با دانشجویان و نمایندگان شورای صنفی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های قانونی صنفی و سیاسی دانشجویان در دانشگاه مربوط به محیط دانشگاه است، افزود: وزارت علوم از همه فعالیت‌های قانونی دانشجویان در دانشگاه‌ها حمایت کرده و می‌کند.
وی با بیان این که وزارت علوم و دولت خواستار فضای آرام و پویا برای دانشجویان در دانشگاه است ، گفت :فعالیت صنفی دانشجویان در داخل دانشگاه باید با آرامش و در چهارچوب قانون انجام شود. 

وزیر علوم در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان پیرامون وضعیت دانشجویان  زندانی گفت: ممکن است وضعیت زندانی بودن این دسته از دانشجویان مربوط به فعالیت بیرون از دانشگاه باشد.

وی افزود: وزارت علوم آماده شنیدن تمام مشکلات دانشجویان و پیگیری تمام مشکلات آنها است و دانشجویان و شوراهای صنفی می توانند مسائل و مشکلات دانشجویان را به وزارت علوم برای پیگیری در هر نهادی منتقل کنند.

غلامی همچنین در پاسخ به پرسشی در باره   دانشجویان ستاره دار گفت: سیاست دولت تدبیر و امید حذف ستاره دار بودن دانشجویان و مخالف با این موضع است و در سالهای اخیر این مسئله به وضوح قابل مشاهده است که دیگر مسئله ستاره دار کردن دانشجویان از دانشگاه رخت بسته است.

وزیر علوم برای بازدید از چند دانشگاه بزرگ ، افتتاح چند طرح دانشگاهی،بررسی وضعیت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی مازندران صبح امروز به این استان سفر کرد.

غلامی صبح امروز از دانشگاه جامع مازندران در بابلسر بازدید و با استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از دانشگاه نوشیروانی بابل و دانشگاهی در آمل برنامه عصر امروز وزیر علوم است.

غلامی فردا هم به دیدن دانشگاه کشاورزی ساری و یک موسسه اموزش عالی در بهشهر می رود.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.